De organisatie ter plaatse kan eventueel aan nieuwe aanbevelingen van de Nationale Veiligheidsraad worden aangepast. Wanneer de procedure vereist dat u bij de administratie langskomt, raden wij u aan vooraf een afspraak te maken. Blijf hoe dan ook voorzichtig en stel uw bezoek uit wanneer het niet dringend is.
1/ Voor:
- Gezinssamenstelling
- Verblijfsbewijs
- Uittreksel uit het strafregister
- Geboorteakte
- Huwelijksakte
- Overlijdensakte
Dien uw aanvraag in
- via het elektronisch loket
- via de persoonlijke zone op de website van de gemeente
- via de website van de FOD Binnenlandse Zaken
- via e-mail: bevolking@1030.be
- via de post: Dienst uittreksels - Colignonplein - 1030 Schaarbeek
- Het document wordt u rechtstreeks toegestuurd.
2/ Voor:
- Aanvraag adreswijziging
- Aanvraag verlenging verblijfsrecht - Verblijfsvergunning (met uitzondering van kaart A)
Dien uw aanvraag in
- via het elektronisch loket
- via de persoonlijke zone op de website van de gemeente:
- via de post: Dienst uittreksels - Colignonplein - 1030 Schaarbeek
3/ Voor:
- Identiteitskaart
- Verblijfsvergunning (B, C, D, E, E+, F, F+),
- Paspoort of rijbewijs
- Kids-ID, Reiskaart
Maak een afspraak:
- Via mail: ident@1030.be
Of
Kom langs zonder afspraak:
- Elke dinsdag en woensdag tussen 8 en 13 uur (zolang er tickets beschikbaar zijn)
- Op het gemeentehuis - hoofdingang, wachtrij aan de linkerkant.
4/ Voor:
- Het ophalen van vooraf bestelde documenten
- Het aanpassen van adresgegevens op identiteitsbewijzen
Kom langs zonder afspraak:
- Van maandag tot vrijdag tussen 8 en 13 uur, en op donderdag tussen 15 en 19 uur.
- Zolang de regels rond social distancing gelden: aan de achterzijde van het gemeentehuis