Missies/competenties
Beheer van de lonen en pensioenen van het gemeentepersoneel:
- Registratie en maandelijks overzicht van de nieuwe en vertrekkende medewerkers;
- Recuperatie en betaling van het dubbel vakantiegeld;
- DIMONA- en RIZIV-aangiften en bedrijfsvoorheffing;
- Opvolging van de sociale en fiscale wetgeving;
- Budgettaire voorzieningen en wijzigingen;
- Berekening van de diverse bezoldigingen, uitkeringen en vergoedingen voor al het personeel, berekening van de maaltijdcheques;
- Invoer van diverse gegevens: signaletieke wijzigingen, opgravingen, werktuigvergoedingen, verkiezingen, overuren, zitpenningen (raden en commissies)…;
- Opstellen van attesten (vakantie Dimona, Activaplan…) en documenten voor verschillende organismen (banken, kinderdagverblijven, ziekenfondsen, verzekeringen…);
- Verzending van de fiscale fiches;
- Beheer van de pensioendossiers van de personeelsleden en rechthebbenden.
Telefoon
02/240 33 15
Directie
Human Resources