Missies/competenties
Het Departement Human Resources staat in voor het dagelijks en toekomstgericht beheer van het gemeentepersoneel (behalve het onderwijzend personeel en de politie), en telt 4 diensten:
- de Personeelsdienst;
- de Lonen - Pensioenen;
- Competentiebeheer;
- de Interne dienst voor preventie en bescherming op het werk (IDPBW).
De Dienst "Competentiebeheer" vervult de volgende taken:
- Rekrutering
- Loopbaanbeheer, mobiliteit en promotie;
- Onthaal van nieuwe medewerkers;
- Functiebeschrijvingen en bepaling van het nieuwe kader;
- Bepaling van de behoeften en prioriteiten inzake permanente of beroepsopleiding: opstellen van een opleidingsplan;
- Sociale rol: onthaal, naar het personeel luisteren en doorverwijzing naar de collectieve sociale dienst of de arbeidsgeneesheer.
Telefoon
02/244 75 11
Fax
02 240 35 55
E-mail
Directie
Human Resources